0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
                            
       

Комплаєнс

АТ «КРИСТАЛБАНК» піклується про свою репутацію та здійснює свою діяльність неухильно дотримуючись вимог законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики, внутрішніх документів.

АТ «КРИСТАЛБАНК» цінує своїх Клієнтів та хоче бути впевненим в тому, що всі послуги надаються з дотриманням норм професійної етики та у відповідності до самих високих стандартів якості.

В АТ «КРИСТАЛБАНК» функціонує конфіденційна (анонімна) Процедура інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.

Кожен з Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати повідомлення про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.

Надіслати повідомлення Ви можете одним із зручних для Вас варіантів:

  • за адресою електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • скориставшись формою Повідомлення про неналежні дії
  • поштою з приміткою «Для Служби комплаєнс» за адресою: 04053, м. Київ, вул. Кудрявський узвіз, 2

→ Повідомлення буде розглянуто та Ваші зауваження буде враховано, якщо інформація, наведена в ньому:

  • стосується конкретної особи та містить П.І.Б. та посаду працівника, дії якого на Вашу думку, є неналежними та дату інциденту;
  • містить тему повідомлення та обґрунтування неналежних дій працівника Банку на фактах, що достовірно можуть бути перевіреними (за можливості, надати докази).

→ Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, не розглядатимуться.

→ Звернення Клієнтів щодо якості обслуговування, які не підпадають під визначення неприйнятної поведінки, та які повинні розглядатися в контексті Закону України «Про звернення громадян», просимо залишати на сайті Банку шляхом заповнення форми «Зворотній зв’язок» або «Якість обслуговування».

МИ ВДЯЧНІ ВАМ ЗА ТЕ, ЩО З ВАШОЮ ДОПОМОГОЮ МИ ЗМОЖЕМО МІНІМІЗУВАТИ
ВИПАДКИ НЕПРИЙНЯТНОЇ ПОВЕДІНКИ В БАНКУ

Друк

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація