Звернення клієнтів
Шановні клієнти!
Ми дотримуємось норм чинного законодавства України, небайдужі до Ваших прав та зацікавлені у вирішенні поставлених Вами питань.
Звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом:
- скориставшись формою Звернення клієнта;
- на електронну пошту info@crystalbank.com.ua за формою;
- надіславши письмове звернення на адресу 01133, м. Київ, вул. Мечникова, 4/1 за форматом;
- залишивши письмове звернення у відділенні (адреси відділень) за форматом;
-
звернувшись за телефонами клієнтської підтримки (вимоги до усних звернень)
0 800 50 55 99 безкоштовно у межах України; +38 (044) 590 45 95 для дзвінків з-за кордону; - записавшись на особистий прийом
Строк розгляду звернень клієнтів
Звернення клієнтів розглядаються і вирішуються у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян»
Права Клієнта:
- подавати (надсилати) до Банку звернення, що стосуються діяльності Банку;
- подавати письмове звернення особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України;
- звертатися до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненнях питань у відповідності до Інструкції про організацію розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України, затвердженої постановою Правління Національного банку України 01.03.2018 № 18 (офіційне інтернет-представництво https://bank.gov.ua/contacts);
- звертатися до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.
У посадових осіб Банку передбачена відповідальність за:
- відмову в прийнятті та розгляді звернення;
- порушення терміну розгляду звернення;
- інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України.
Порядок розгляду звернень клієнтів регламентується Положенням про роботу зі зверненнями клієнтів АТ «КРИСТАЛБАНК».
Корисна інформація
Cервіси банку