0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону

Кредитні програми

Кредит на все (Відродження)
Умови кредитування фізичних осіб за продуктом «КРЕДИТ НА ВСЕ» (програма «Відродження») на споживчі цілі (цільовий кредит).
Кредит на придбання/облаштування енергозберігаючого обладнання, на будівельні матеріали, котли, генератори, пластикові вікна, утеплення квартир/будинків, тощо.
  • Термін кредитування - від 1 місяця до 60 місяців;
  • Максимальний розмір суми кредиту – до 500 000,00 (П’ятсот тисяч 00 копійок) гривень;
  • Метод погашення – ануїтетні платежі;
  • Процентна ставка – 1% річних;
  • Щомісячна комісія – 1,5% від початкової суми кредиту;
  • Дострокове погашення кредиту без штрафних санкцій та без будь-яких обмежень;
  • Відсутність страхування;
  • Кредитні кошти надаються перерахуванням за реквізитами продавцю будівельних матеріалів, генераторів, котлів, оплата послуг з облаштування/утеплення квартир/будинків (юридичній або фізичній особі - ФОП).

Умови діють з 11.03.2024 р.

Умови кредитування фізичних осіб за програмою «КРЕДИТ НА ВСЕ» (програма «Відродження»)

Строк кредитування, місяців До 60 місяців (включно)
Максимальний розмір кредиту, гривень До 500 000,00 гривень (включно)
Відсоткова ставка, номінальна, річних 1% річних
Одноразова комісійна винагорода за надання кредиту, % від розміру кредиту 1%
Щомісячна комісійна винагорода (% від початкової суми кредиту) 1,5%

 

 

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування послугою
«КРЕДИТ НА ВСЕ» (програма «Відродження»)

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування послугою «КРЕДИТ НА ВСЕ» (програма «Відродження») для фізичних осіб»

Попередження 1: клієнт зобов’язаний повернути суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов кредитного договору та вимог законодавства України Можливі наслідки за невиконання цього Попередження:

1. За несвоєчасну сплату заборгованості по кредиту, процентів за користування кредитом, комісій та інших платежів, встановлених кредитним договором Банк має право нарахувати та стягнути, а Клієнт сплачує на вимогу Банку пеню, яка обчислюється від суми простроченого платежу у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на дату невиконання зобов’язання по сплаті кредиту, процентів по кредиту, комісій та нараховується щоденно. При цьому, пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту, процентів і комісій за цим Договором не може перевищувати подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 % (п’ятнадцять відсотків) суми простроченого платежу.

2. За невиконання інших умов кредитного договору, Банк має право нарахувати та стягнути, а клієнт зобов’язаний сплатити такі штрафні санкції:

  • у випадку порушення Позичальником строку погашення одержаного ним Кредиту, Банк має право стягнути проценти в розмірі 25,00 % річних від простроченої суми згідно ч.2 ст.625 ЦК;
  • у випадку прострочення Позичальником виконання зобов’язання по поверненню Банку суми боргу за Договором про іпотечний кредит, він зобов’язаний сплатити суму заборгованості з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення (п.2 ст.625 ЦК).
  • за невиконання будь-якого з прийнятих на себе зобов’язань, передбачених Договором про споживчий кредит та (або) будь-якої з наданих гарантій за Кредитним договором, Позичальник сплачує штраф у розмірі 1% від загальної суми кредиту за кожен випадок невиконання (порушення).
  • Інші заходи, що застосовуються Банком за невиконання умов кредитного договору:
  • Банк має право банку у визначених кредитним договором випадках вимагати дострокового погашення зобов’язань за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням виконання зобов'язань;
  • Банк має право на передачу інформації до бюро кредитних історій / Кредитного реєстру НБУ та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися Банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому;

Попередження 2: Банк задовольняє вимогу щодо погашення заборгованості за кредитом в позасудовому/судовому порядку у відповідності із чинним законодавством України.

Попередження 3: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання кредиту на купівлю нерухомості (крім надання пакета банківських послуг)

Попередження 4: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Попередження 5: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації

 

Кредитный договiр Паспорт споживчого кредиту Інформація про істотні характеристики послуги

 

Порядок дій Банку у разі невиконання фізичними особами
зобов’язань за Кредитними договорами

Відповідно до приписів Закону України «Про споживче кредитування» Банк має право застосувати ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ та/або ВРЕГУЛЮВАНЯЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКА, з урахуванням умов відповідного кредитного договору щодо споживчого кредитування, зокрема:

1. Відступлення права вимоги за кредитним договором здійснюється відповідно до цивільного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування»;

2. Банк має право відступити право вимоги за кредитним договором новому кредитору або залучити колекторську компанію, до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, та зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги, за відповідним договором, щодо споживчого кредиту новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості повідомити Позичальника у спосіб, визначений частиною першою статті 25 Закону України «Про споживче кредитування», про такий факт та про передачу персональних даних Позичальника, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Банку, зазначений обов’язок зберігається за новим кредитором у разі подальшого відступлення права вимоги за відповідним договором. Укладення відповідного договору відступлення права вимоги здійснюється без додаткового погодження (без згоди) умов договору з Позичальником;

3. Взаємодія з Позичальником та Банком, новим кредитором, колекторською компанією та іншими особами, за кредитним договором, при врегулюванні простроченої заборгованості Позичальника відбувається у будь-якій спосіб визначений частиною 1 (першою) статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

4. До нового кредитора переходять передбачені Законом України «Про споживче кредитування» зобов’язання Банку, як кредитодавця, зокрема щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки). Новий кредитор має право в подальшому залучати колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, за яким набуто право вимоги;

5. Банк або новий кредитор має право самостійно здійснювати врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, без залучення колекторської компанії;

6. Взаємодія Банком, новим кредитором, колекторською компанією з Позичальником його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості здійснюється згідно вимог Закону України «Про споживче кредитування», зокрема статті 25 та з урахуванням наступного:

7. Банк, новий кредитор, колекторська компанія здійснює фіксування кожної безпосередньої взаємодії із Позичальником, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором та які надали згоду на таку взаємодію, із обов’язковим попередженням останніх про таке фіксування в порядку встановленому Національним банком України, з урахуванням приписів частини 4 статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

8. Банк, новий кредитор, колекторська компанія має право для донесення до Позичальника інформації про необхідність виконання зобов’язань за кредитним договором (про споживчий кредит) при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Банку, новому кредитору, колекторській компанії Позичальником у процесі укладення, виконання та припинення кредитного договору (про споживчий кредит). Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Банку, новому кредитору, колекторській компанії покладається на Позичальника. Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої Позичальником здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладанні кредитного договору (про споживчий кредит) є відповідним додатком до кредитного договору;

9. Банк, новий кредитор, колекторська компанія не має права повідомляти інформацію про укладення Позичальником кредитного договору (про споживчий кредит), його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір особам, які не є стороною цього договору. Така заборона не поширюється на випадки повідомлення зазначеної інформації представникам, спадкоємцям, поручителям, майновим поручителям Позичальника, третім особам, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, а також на випадки передачі інформації про прострочену заборгованість близьким особам Позичальника із дотриманням вимог частини шостої статті 25 Закону України «Про споживче кредитування» (використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу);

10. Позичальник має право звернення до Національного банку України у разі порушення Банком, новим кредитором та/або колекторською компанією, законодавства України у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позивачу в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього.

 

Порядок погашення простроченої заборгованості

Порядок погашення простроченої заборгованості визначається вимогами законодавства України. У разі здійснення боржником платежу простроченого боргу для виконання зобов’язань за кредитним договором, погашення вимоги кредитора здійснюється в черговості, передбаченій умовами Кредитного договору.

Способи погашення простроченої заборгованості

Спосіб погашення Вартість/Додаткова інформація
1 внесення платежу через каси AT «КРИСТАЛБАНК» Не тарифікується/Безкоштовно
2 внесення платежу через касу іншого банку Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення.
3 перерахування платежу через систему дистанційного обслуговування AT «КРИСТАЛБАНК» Не тарифікується/Безкоштовно
4 Зарахування безготівкових коштів Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення.

Кошти зараховуються на рахунок погашення заборгованості, відкритий Позичальнику (IBAN__2909___________в АТ «КРИСТАЛБАНК»), зазначений у Кредитному договорі (Договорі про іпотечний кредит, Кредитному договорі (споживчий кредит під заставу нерухомого майна), тощо), для подальшого розподілу Банком за рахунками з обліку заборгованості.

 

Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, уключаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів з дня отримання банком такого запиту.

 


Взаємодія з захищеними особами (військовослужбовцями) при врегулюванні простроченої заборгованості Вимоги щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти