0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону

Кредитні програми

Кредит на картку
  • Швидке оформлення;
  • Пільговий період – до 62 днів;
  • Процентна ставка за кредитом:
    • під час пільгового періоду – 0,001% річних;
    • після пільгового періоду – від 45% до 49% річних;
  • Ліміт кредитування – від 1 000,00 гривень до 1 000 000,00 грн.
  • Можливість користуватись як власними грошима на картці, так і кредитними коштами;
  • Оформлення та погашення в режимі online;
  • Можливість продовження строку дії ліміту (овердрафту) кожні/наступні 12 місяців;
  • Можливість збільшення розміру ліміту (овердрафту) за бажанням Клієнта та при підтверджені платоспроможності.

1. Овердрафт з пільговим періодом на електронний платіжний засіб для фізичних осіб

Кредитний договір
Паспорт споживчого кредиту
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту

2. Овердрафт на електронний платіжний засіб для фізичних осіб в рамках зарплатного проекту

Кредитний договір
Паспорт споживчого кредиту
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту

3. Овердрафт на електронний платіжний засіб для фізичних осіб в рамках пенсійної або соціальної картки

Кредитний договір
Паспорт споживчого кредиту
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту

4. Овердрафт на електронний платіжний засіб для фізичних осіб в рамках тарифного пакету «КРИСТАЛ КРЕДИТ»

Для Клієнтів Банку, які:

  • користувалися БП «Овердрафт для фізичних осіб АТ «КРИСТАЛБАНК»
    та
  • користуються електронними платіжними картками Банку, при цьому строк користування не менше 2 - х років
    та
  • мають стабільні фінансові надходження
    та
  • є найманими працівниками (за основним місцем роботи)

пропонуємо скористатися наступними умовами кредитування:

  • Пільговий період – до 62 днів;
  • Процентна ставка за кредитом:
    • під час пільгового періоду – 0,001% річних;
    • після пільгового періоду – 30% річних;
  • Погашення процентів – щомісячно;
  • Мінімальний обов’язковий платіж – 5% від використаного овердрафту (щомісячно)
  • Ліміт кредитування – від 1 000,00 гривень до 1 000 000,00 грн;
  • Можливість продовження строку дії ліміту (овердрафту) кожні/наступні 12 місяців;
  • Можливість збільшення розміру ліміту (овердрафту) за бажанням Клієнта та при підтверджені платоспроможності.
Кредитний договір
Паспорт споживчого кредиту
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту

calc Розрахувати кредит

Діючі тарифи розміщені за посиланням.

Тарифи на обслуговування фізичних осіб,  при здійсненні операцій за поточними рахунками з використанням електронних платіжних засобів АТ "КРИСТАЛБАНК"

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування послугою «Овердрафт для фізичних осіб»

 

Порядок дій Банку у разі невиконання фізичними особами
зобов’язань за Кредитними договорами

Відповідно до приписів Закону України «Про споживче кредитування» Банк має право застосувати ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ та/або ВРЕГУЛЮВАНЯЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКА, з урахуванням умов відповідного кредитного договору щодо споживчого кредитування, зокрема:

1. Відступлення права вимоги за кредитним договором здійснюється відповідно до цивільного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування»;

2. Банк має право відступити право вимоги за кредитним договором новому кредитору або залучити колекторську компанію, до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, та зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги, за відповідним договором, щодо споживчого кредиту новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості повідомити Позичальника у спосіб, визначений частиною першою статті 25 Закону України «Про споживче кредитування», про такий факт та про передачу персональних даних Позичальника, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Банку, зазначений обов’язок зберігається за новим кредитором у разі подальшого відступлення права вимоги за відповідним договором. Укладення відповідного договору відступлення права вимоги здійснюється без додаткового погодження (без згоди) умов договору з Позичальником;

3. Взаємодія з Позичальником та Банком, новим кредитором, колекторською компанією та іншими особами, за кредитним договором, при врегулюванні простроченої заборгованості Позичальника відбувається у будь-якій спосіб визначений частиною 1 (першою) статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

4. До нового кредитора переходять передбачені Законом України «Про споживче кредитування» зобов’язання Банку, як кредитодавця, зокрема щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки). Новий кредитор має право в подальшому залучати колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, за яким набуто право вимоги;

5. Банк або новий кредитор має право самостійно здійснювати врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, без залучення колекторської компанії;

6. Взаємодія Банком, новим кредитором, колекторською компанією з Позичальником його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості здійснюється згідно вимог Закону України «Про споживче кредитування», зокрема статті 25 та з урахуванням наступного:

7. Банк, новий кредитор, колекторська компанія здійснює фіксування кожної безпосередньої взаємодії із Позичальником, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором та які надали згоду на таку взаємодію, із обов’язковим попередженням останніх про таке фіксування в порядку встановленому Національним банком України, з урахуванням приписів частини 4 статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

8. Банк, новий кредитор, колекторська компанія має право для донесення до Позичальника інформації про необхідність виконання зобов’язань за кредитним договором (про споживчий кредит) при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Банку, новому кредитору, колекторській компанії Позичальником у процесі укладення, виконання та припинення кредитного договору (про споживчий кредит). Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Банку, новому кредитору, колекторській компанії покладається на Позичальника. Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої Позичальником здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладанні кредитного договору (про споживчий кредит) є відповідним додатком до кредитного договору;

9. Банк, новий кредитор, колекторська компанія не має права повідомляти інформацію про укладення Позичальником кредитного договору (про споживчий кредит), його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір особам, які не є стороною цього договору. Така заборона не поширюється на випадки повідомлення зазначеної інформації представникам, спадкоємцям, поручителям, майновим поручителям Позичальника, третім особам, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, а також на випадки передачі інформації про прострочену заборгованість близьким особам Позичальника із дотриманням вимог частини шостої статті 25 Закону України «Про споживче кредитування» (використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу);

10. Позичальник має право звернення до Національного банку України у разі порушення Банком, новим кредитором та/або колекторською компанією, законодавства України у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позивачу в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього.

 

Порядок погашення простроченої заборгованості

Порядок погашення простроченої заборгованості визначається вимогами законодавства України. У разі здійснення боржником платежу простроченого боргу для виконання зобов’язань за кредитним договором, погашення вимоги кредитора здійснюється в черговості, передбаченій умовами Кредитного договору.

Способи погашення простроченої заборгованості

Спосіб погашення Вартість/Додаткова інформація
1 внесення платежу через каси AT «КРИСТАЛБАНК» Не тарифікується/Безкоштовно
2 внесення платежу через касу іншого банку Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення.
3 перерахування платежу через систему дистанційного обслуговування AT «КРИСТАЛБАНК» Не тарифікується/Безкоштовно
4 Зарахування безготівкових коштів Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення.

Кошти зараховуються на рахунок погашення заборгованості, відкритий Позичальнику (IBAN__2909___________в АТ «КРИСТАЛБАНК»), зазначений у Кредитному договорі (Договорі про іпотечний кредит, Кредитному договорі (споживчий кредит під заставу нерухомого майна), тощо), для подальшого розподілу Банком за рахунками з обліку заборгованості.

 

Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, уключаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів з дня отримання банком такого запиту.

 


Взаємодія з захищеними особами (військовослужбовцями) при врегулюванні простроченої заборгованості Вимоги щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти