0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
                     
       
  • Новини

КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для обслуговування людей з вадами слуху

КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для комфортного банківського обслуговування людей з вадами слуху.

Відтепер якісний сервіс без обмежень у спілкуванні зі співробітником Банку можна отримати у відділеннях мережі КРИСТАЛБАНКу за адресами:

Для цього необхідно:

  1. Відвідати зручне для Вас відділення КРИСТАЛБАНКу;
  2. Знайти персоналізовану наліпку, яка розміщена у приміщенні відділення з написом «Обслуговуємо нечуючих»;
  3. Скористатися QR-сканером на Вашому смартфоні. У разі відсутності сканера ввести посилання getbw.me/crystlabank у Ваш веб-браузер;
  4. Отримати зображення з унікальним QR-кодом та показати його менеджеру;
  5. Починайте зручне спілкування з представником Банку. 

«Наша мета - вести бізнес, враховуючи всі інтереси суспільства. Ми створюємо комфортні умови банківського обслуговування для кожного громадянина нашої країни і несемо за це відповідальність. КРИСТАЛБАНК демонструє, що забезпечувати якісний сервіс для людей з обмеженими можливостями – це обов'язок компаній різних сфер діяльності. Ми стали першим Банком в Україні, який впровадив унікальний додаток для обслуговування людей з вадами слуху, та плануємо не зупинятися на досягнутому», - прокоментував Голова Правління Леонід Гребінський.

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація