Грошові перекази «AVERS №1»
Міжнародна система грошових переказів AVERS №1 (адреса платіжної організації: Україна, 01135, м. Київ, вул. Дмитрівська, 69) – це швидка, зручна і безпечна безадресна доставка грошових коштів по території України.
Система AVERS №1 представлена на території України та за її межами. Серед учасників Системи AVERS №1 - 21 учасник резиденти та 2 учасники - нерезидентів. З учасниками/партнерами Системи AVERS №1 можна ознайомитися на сайті Національного Банку України, вкладка «Платежі та розрахунки».
Система AVERS №1 надає послуги з відправки та виплати грошових переказів між фізичними особами у національній валюті в межах України. Для здійснення такого переказу, клієнту необхідно звернутись в будь-який пункт обслуговування клієнтів Системи AVERS №1. Грошові кошти будуть доступні одержувачу уже через 5 хвилин після його відправлення.
Надісланий переказ в Системі AVERS №1 доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.
Переваги здійснення грошових переказів по системі AVERS №1:
- Переказ коштів за кілька хвилин.
- Валюта переказів: гривня, долари США, євро та російський рубль.
- Відсутність витрат для отримувача переказу.
Для відправлення переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт Системи AVERS №1;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом та внести грошові кошти в касу;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашій копії заяви на відправлення переказу.
Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.
Для повернення переказу Вам необхідно:
Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.
Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:
→ Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
→ Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправки (комісія за переказ не повертається);
→ Одержувач переказу не мав змогу отримати переказ з вини Системи AVERS №1 (комісія за переказ повертається).
При отриманні переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт Системи AVERS №1;
- Надати операціоністу паспорт або документ що його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
- Отримати суму переказу в касі
Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі AVERS №1 доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»
З тарифами на здійснення грошових переказів по системі «AVERS №1» можна ознайомитись за посиланням
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи AVERS №1
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник (далі - Агент)/непрямий учасник (далі - Суб-агент) Cистеми «AVERS №1».
Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію Агенту/Суб-агенту, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає Агенту/Суб-агенту необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності Агент/Суб-агент звертається до АТ ФК «АВЕРС №1», яка є платіжною організацією Cистеми «AVERS №1» для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається Агентом/Суб-агентом, відповідно до затверджених внутрішніх документів Агента/Суб-агента.
Агенти/Суб-агенти, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.
Ознайомитись більш детально з питань врегулювання розбіжностей та вирішення спорів можливо, ознайомившись з розділом 13 витягу з правил міжнародної платіжної системи AVERS №1
Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».